Airedale

Working-Dale Airedale Terrier kennel hétköznapjai .... working-dale@freemail.hu / tel: 06 20/ 31 952 11

nincs friss kép hónap lesz :)

2008.07.24. 22:14 :: airedale

na blogosítunk

mivel nem hoztam képet ám úgy felcsesztem az agyam hogy bemásolom a beszélgetésünket a fórumról


Dorus

nekem ezekkel a quva jékkel van gondom. mivel semmi logika benne, képtelen vagyok megjegyezni. a muszájt 37 évig rosdás tőrrel a nyakamon is ly-onnal írtam volna...mígnem itt kiderült, hogy pontos. na ezt az egyet meg is jegyeztem, aztán itt vége is.

 ---------------------------------------------------------------------------------------

Engie

 
absolute együttérzek veled. Emléxem anno ált. iskola vagy 2. oszályában, úgy próbáltak segíteni nekünk, hogy az a szó ami "l" -lel is értelmes az "ly" avagy a régi öregek is így modnták.

na gondold el a hülye gyereket hazafelé az iskolából

"góla"
"luk"
"hüle"
...

és rájöttem, hogy a tanár maga sem tudja mit beszél, mert ennek aztán semmi értelme sincs

 ---------------------------------------------------------------------------------------

Csiribi- Én volnék :) CSRB a monogramom

 

pikkel

igen pikkelek azokra az idiótákra akiknek ez szabál

 

Idézet:
# b) Ha az utolsó szótag végén áj-t, ej-t, éj-t, oj-t, öj-t, uj-t ejtünk, akkor általában ly-t írunk:

* b/1. király, aszály, dagály, Mihály, apály stb.
Kivétel öt szó: muszáj,papagáj,lakáj,maláj,szeráj

 

 

-felsorol 10 eshetőséget

 

-odaír ugyan ennyi kivételt

 

-és bebiztosítja magát azzal hogy általában


natakarogy

a szabály az olyan pl:



ha levágod tőből a kisujjad=vérezni fog 


ha levágod tőből a kisujjad=általában vérezne,kivéve ha halott voltál amikor levágtad de vannak kivételek ha pl. zombi vagy

 

ja a szó a pikkely volt

 ---------------------------------------------------------------------------------------

kellően kidühöngtem magam

jó éjt

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://airedale.blog.hu/api/trackback/id/tr47584295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása